Z okazji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia chcemy złożyć Państwu życzenia zdrowia, spokoju oraz radości z małych i dużych sukcesów każdego dnia.
Według raportu 99 Firms szacuje się, że 15% całkowitych przychodów z reklam cyfrowych pochodzi z marketingu afiliacyjnego, a liczne analizy wskazują, że trend ten będzie nabierał coraz większego znaczenia.
Z danych raportu Monitor Programów Lojalnościowych 2019, ARC Rynek i Opinia wynika, że 59% Polaków korzysta z programów lojalnościowych i większość z nich robi to aktywnie.
Niemal każdy sklep internetowy w ciągu roku regularnie organizuje promocje. To doskonała okazja dla sprzedawców, by osiągnąć większe zyski, trafić do nowych klientów (na przykład tych, kupujących tylko na promocjach), czy wyprzedać końcówkę kolekcji.
W Piki sprzedażowe w branży RTV/AGD – jak je wykorzystać? cz. 1 zostały zaprezentowane okresy najczęstszego pojawiania się ich, a także trendy zakupowe Polaków w 2019 roku.
Przez klientów sklepów internetowych konkursy są postrzegane pozytywnie i wielu konsumentów bierze w nich udział.
Nie ulega wątpliwości, że rynek branży RTV i AGD jest nieodłącznie związany z życiem Polaków.
Według raportu Marketer e-mail tracker 2019, z zainwestowania 1 dolara w e-mail marketing można spodziewać się 42 dolarów zwrotu.
Wiodącymi kategoriami w sprzedaży internetowej są: odzież, obuwie i dodatki.
Dane Emarsys wskazują, że z e-mail marketingu, jako kanału do pozyskania nowych klientów i utrzymania zaangażowania, korzysta dziś 81% małych i średnich przedsiębiorstw.
Branża mody jest bardzo silnie związana z nawykami zakupowymi Polaków.
Według danych GetResponse, jedynie 29% badanych stosuje segmentację bazy mailingowej i korzysta z ograniczonej liczby kryteriów targetowania.
Większość konsumentów płaci dziś kartą zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i internetowych.
Według danych Statista, dzienna liczba wysyłanych e-maili na całym świecie w 2020 roku wynosi aż 306 mld i wskaźnik ten z roku na rok dynamicznie rośnie.
Paysafecard (PSC) to jedno z najpopularniejszych rozwiązań płatności przedpłaconych (prepaid).
Blog sklepu internetowego jest jednym z tych elementów, które pozwalają firmom wybić się ponad konkurencję i dotrzeć z ofertą do odpowiednich odbiorców.
Według raportu Urzędu Komunikacji Elektronicznej, smartfony posiada dziś 74,8% Polaków, a wielu z nich na tych urządzeniach korzysta z bankowości mobilnej.
Możliwości promocji sklepu internetowego jest wiele. Właściciele e-commerce’ów mogą wykorzystać do tego reklamę tradycyjną, e-mail marketing, Google Ads czy tzw. buzz marketing, czyli marketing szeptany.
Większość klientów wchodząc do sklepu internetowego, nie dokonuje zakupu, a część z nich wypełnia wirtualny koszyk, nie finalizując transakcji.
Publiczne hotspoty Wi-Fi cieszą się dużą popularnością i wbrew pozorom dobrą opinią.
Powodzenie w prowadzeniu biznesu w dużej mierze zależy od tego, jaki jest status firmy w sieci.
O tym, że reklama jest dźwignią handlu, nie trzeba chyba nikogo przekonywać. Aby zachęcić potencjalnych klientów do odwiedzenia sklepu internetowego, przedsiębiorcy wykorzystują najróżniejsze metody.
Instytucje płatnicze, handlowcy, detaliści czy banki, przetwarzając transakcję, muszą przestrzegać wielu formalnych i technicznych zasad.
Według ostatnich danych Polskiego Standardu Płatności, BLIK już od roku jest najczęściej wybieraną formą płatności w polskim e-commerce.
Aby nasz sklep internetowy lub blog przynosił jak największe zyski i przyciągał nowe rzesze klientów, warto właściwie odczytywać dane, które udostępniają nam różnorodne narzędzia internetowe.
Załóż konto i zacznij zarabiać
Poznaj kompleksowe rozwiązania dla Twojego biznesu.