Dla kupujących

Najczęściej zadawane pytania

przez Użytkowników serwisu Dotpay

Szczegółowe informacje odnośnie połączenia znajdują się na stronie: https://www.przelewy24.pl/aktualnosci/integracja-przelewy24-dotpay-i-ecard

Dokładnie przepisz tytuł przelewu oraz kwotę. Jeśli błędnie wpiszesz tytuł lub kwotę, transakcja nie zostanie zaksięgowana.

W takiej sytuacji prosimy o przesłanie potwierdzenia wpłaty (z bankowości elektronicznej). Równolegle w celu uzyskania szczegółów dotyczących realizacji zamówienia prosimy o kontakt bezpośrednio ze sprzedawcą.

Taka sytuacja może wystąpić, gdy karta, którą realizowana jest płatność, nie uzyska autoryzacji ze strony banku-wydawcy karty. Chcąc zweryfikować przyczyny braku autoryzacji karty, należy się zwrócić do banku. Dotpay nie otrzymuje takich informacji.

W celu uzyskania szczegółów dotyczących realizacji zamówienia prosimy o kontakt bezpośrednio ze sprzedawcą. Dotpay pośredniczy jedynie w realizacji płatności na rzecz docelowego odbiorcy.

W celu uzyskania szczegółów dotyczących realizacji zamówienia prosimy o kontakt bezpośrednio ze sprzedawcą. Dotpay pośredniczy jedynie w realizacji płatności na rzecz docelowego odbiorcy.

Załóż konto i zacznij zarabiać

Poznaj kompleksowe rozwiązania dla Twojego biznesu.

Zarejestruj się