.

      Kontakt

      Na infolinię mBank:

      801-300-800

      Na numer telefonu Dotpay:

     12 688 26 00

O produkcie:

1. Jak działa kredyt w rachunku bieżącym?

Kredyt w rachunku bieżącym podwyższa saldo dostępne na rachunku o kwotę przyznanego limitu. Z dodatkowych środków można skorzystać w całości lub w części – każda wpłata na konto to spłata limitu w całości lub w jego części i możliwość ponownego korzystania z całości środków.

Oprocentowanie jest naliczane od kwoty faktycznie wykorzystanej, za rzeczywistą ilość dni korzystania ze środków w ramach limitu. Dodatkowo naliczana jest prowizja od niewykorzystanej kwoty kredytu.

Odsetki pobierane są w nocy z ostatniego dnia roboczego danego miesiąca na kolejny dzień.

2. Czy koszty związane z kredytem mogą zostać ujęte w kosztach prowadzonej działalności?

Tak, koszty związane z finansowaniem mogą zostać ujęte jako koszty prowadzonej działalności.

3. Czy mogę zaakceptować umowę on-line?

Jeżeli posiadasz rachunek bieżący w mBanku wystarczy że zalogujesz się do serwisu transakcyjnego i zaakceptujesz umowę, jeżeli nie posiadasz rachunku bieżącego w mBanku, finalizacja umowy może mieć miejsce tylko w placówce banku.

4. W jakim czasie środki będą widoczne na rachunku?

Kredyt w rachunku bieżącym:
Bank wypłaci środki w terminie do dwóch dni roboczych.

5. Gdzie mogę zapytać o decyzję kredytową?

Informacje możesz uzyskać dzwoniąc na mLinię lub w placówce mBanku.

6. Jak długo muszę czekać na decyzję kredytową od banku?

W praktyce decyzja jest podejmowana automatycznie, natomiast czasem uzależniona jest od dodatkowych analiz, wtedy czas oczekiwania na decyzje może zostać wydłużony.

7. Czy jest konieczność dostarczania dodatkowych dokumentów?

Jeżeli jest przygotowana propozycja kredytowa dodatkowe dokumenty nie są wymagane.

8. Czy przed odnowieniem kredytu w rachunku bieżącym muszę mieć spłacony limit?

Nie ma konieczności spłacania zaciągniętego limitu przed terminem odnowienia.

9. Czy odnowienie jest automatyczne czy będą wymagane dodatkowe dokumenty?

Bank może wymagać dodatkowych dokumentów, z reguły odnowienie odbywa się automatycznie.

10. Czy bank wymaga zabezpieczeń kredytu?

Bank nie będzie wymagał takich zabezpieczeń.

Pierwsze kroki:

1. Dla kogo przeznaczone jest finansowanie za pośrednictwem mBank?

WAŻNE:

Z proponowanego przez mBank finansowania mogą skorzystać jedynie przedsiębiorcy prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą.

Informacja o możliwości skorzystania z finansowania będzie dostępna w panelu klienta Dotpay dla Akceptantów, którzy spełniają warunki określone przez bank jak: min. 12 mc aktywnej współpracy z Dotpay [potwierdzony ruch na koncie].

2. Gdzie dostępna będzie informacja o możliwości uzyskania i skorzystania z finansowania?

Informacja o możliwości uzyskania  finansowania wyświetli się w panelu klienta wraz z funkcjonalnościami, które umożliwią wypełnienie i wysłanie wniosku do banku, jak:
• proponowana kwota finansowania
• formularz – wniosek do wypełnienia i wysłania do mBanku
• historia wniosków
• statusy/kroki, realizowane w ramach procesu
• link do opisu produktu i przydatne dokumenty
• link do FAQ

3. Jak wysłać wniosek o kredyt?

Aby wysłać wniosek o kredyt, wystarczy zalogować się do panelu klienta w Dotpay, przejść na stronę „Oferta mBanku” i kliknąć przycisk „Złóż wniosek”, który jest odnośnikiem do formularza.
Po wypełnieniu wniosku zgodnie z opisem pól wystarczy kliknąć przycisk „Prześlij wniosek do mBanku”.

4. Skąd dowiem się, że mój wniosek został wysłany do mBanku?

Po wypełnieniu wniosku i kliknięciu przycisku „Prześlij wniosek do mBanku” na stronie wyświetli się informacja potwierdzająca przyjęcie wniosku przez mBank. Ponadto, od mBanku otrzymasz informację na maila, potwierdzającą odebranie wniosku.

5. Jak długo czeka się na decyzję mBanku?

Odpowiedź od mBanku otrzymasz do 15 min. Jeśli po tym czasie nie otrzymasz informacji w panelu, bądź mailowo od mBanku to oznacza, że Twój wniosek przechodzi dodatkową weryfikację. Poczekaj cierpliwie lub skontaktuj się z konsultantem mBanku.

6. W jaki sposób będę informowany o procesowaniu wniosku?

W panelu klienta Dotpay pojawią się komunikaty „Info”, które będą informować o statusach – krokach postępowania w ramach realizacji procesu. Poniżej przedstawiamy rodzaje statusów, jakie mogą się wyświetlić w panelu:
a) Pozytywna decyzja mBanku
b) Negatywna decyzja mBanku
c) Sfinalizowana umowa i uruchomienie środków
d) Anulowanie/Rezygnacja
Oprócz powyższych komunikatów, wyświetlanych w panelu, na bieżąco będziesz informowany o statusie drogą mailową przez mBank.
Dodatkowo powiadomienia o statusach: pozytywna decyzja mBanku oraz podpisana umowa i uruchomienie środków – będą przekazywane także przez Dotpay

7. Gdzie znajdę informacje na temat produktu mBanku?

Opis kredytu w rachunku bieżącym znajdziesz na stronie http://www.dotpay.pl/oferta-mbank/
Odnośniki do tej strony znajdziesz także w Twoim panelu klienta Dotpay pod przyciskiem „Przeczytaj więcej”.

8. Gdzie mogę zapoznać się z historią moich wniosków?

W panelu klienta Dotpay na stronie „Oferta mBanku” znajdziesz sekcję „Historia Twoich wniosków”. Pod tym nagłówkiem wyświetlą się wszystkie najważniejsze informacje dotyczące wniosków jak:
a) Typ kredytu
b) Kwota
c) Data wniosku
d) Status
e) Link do strony mBanku

9. Kiedy i w jaki sposób otrzymam środki przyznane przez mBank?

Po podpisaniu umowy z mBankiem o kredyt w rachunku bieżącym przyznane środki od razu zostaną uruchomione i przekazane na Twój rachunek. Jeśli nie posiadasz konta w mBanku proces ten może się nieco wydłużyć.

11. Gdzie szukać pomocy/wsparcia?

Informacje na temat procesu i wniosku, który można złożyć za pośrednictwem Dotpay:
Dział Obsługi Klienta tel.: 12 688 26 00 lub e-mail: bok@dotpay.pl

Informacje na temat finansowania, kredyt w rachunku bieżącym:
Dział Obsługi Klienta mBanku tel.: 801-300-800

Zapraszamy do kontaktu!