Terminale płatnicze POS

Ważna informacja

Od dnia 19.03.2020 r. zmianie ulegają limity transakcji bezstykowych BEZ PIN.

Zarówno VISA, jak i Mastercard zdecydowały się przyspieszyć planowane na drugą połowę 2020 roku zmiany w związku z rozprzestrzeniającą się pandemią koronawirusa. Ma to na celu zwiększenie liczby transakcji procesowanych bez konieczności fizycznego kontaktu użytkownika karty z terminalem.

Od teraz limity transakcji bezstykowych bez konieczności wpisywania PINu zostały podniesione do 100 zł.

Udało nam się sprawnie wprowadzić konieczne zmiany po stronie Nets, w związku z czym w najbliższych dniach terminale będą pobierały automatyczne aktualizacje.

Należy jednak pamiętać, że o sposobie procesowania transakcji nie decyduje tylko terminal, więc nadal, mimo aktualizacji samego urządzenia może się zdarzać, że płatność będzie wymagała wpisania PINu lub procesowania chipem – jest to uzależnione od wydawcy karty i od wprowadzonych lub nie wprowadzonych aktualizacji po stronie banków, na które my nie mamy już wpływu.

TERMINALE POS i mPOS

Dzięki współpracy Dotpay i eCard oferujemy możliwość przyjmowania płatności za pomocą terminali POS. Terminale POS, którymi dysponujemy mają możliwość obsługi zarówno kart z paskiem magnetycznym jak również kart  mikroprocesorowych w standardzie EMV oraz kart zbliżeniowych.

Pobierz i sprawdź naszą ofertę>>

DLACZEGO WARTO?

  • Łatwość obsługi: Intuicyjny i prosty  interfejs terminala
  • Szybkość: Autoryzacja transakcji do  5 sekund
  • Bezpieczeństwo: Terminale są w 100% zgodne ze standardami obsługi kart Chipowych EMV oraz PCI DSS posiada certyfikat PCI PED Transmisja danych dodatkowo szyfrowana protokołem SSL.
  • Funkcjonalność: Drukarka pozwalająca drukować logo Merchanta, obsługa kart zbliżeniowych, obsługa transakcji cashback.
  • Telekomunikacja: Łącze  Ethernet lub GPRS
  • Instalacja: Instalacja w placówkach Akceptanta na koszt eCard SA – według ustalonego wspólnie harmonogramu
  • Serwis: Usuwanie awarii  w ciągu 48 h od momentu zgłoszenia jej do Telefonicznego Centrum Wsparcia Akceptantów eCard SA.
  • Bieżąca obsługa: Do Państwa dyspozycji pozostaje Telefoniczne Centrum Wsparcia Akceptantów 24/h oraz Dedykowany Opiekun Biznesowo/Operacyjny
  • Fakturowanie i raportowanie: Możliwość otrzymywania faktury w formie elektronicznej oraz  zestawienia transakcji lub bezpośredni bieżący dostęp do modułu raportowego eCard.
  • Płatności: Przelewy z transakcji realizowane są następnego do dwóch dni roboczych  (warunek : zamknięcie dnia z terminala POS musi zostać wykonane do godz. 23:00)
Sprawdź również: