PL

FAQ

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

Jak uruchomić obsługę płatności we własnym serwisie WWW?
Wypełnij formularz rejestracyjny. Po weryfikacji wprowadzonych danych, najpóźniej w przeciągu 24 godzin, otrzymasz e-mail z prośbą o przesłanie wymaganych przez organizacje płatnicze dokumentów. Po ich odesłaniu otrzymasz od nas umowę, którą należy podpisać i odesłać do Dotpay.  Po jej otrzymaniu prześlemy na wskazany adres e-mail dane pozwalające na zalogowanie się w serwisie. Od tej chwili możesz przyjmować płatności online!

Czy muszę podawać wszystkie dane rejestracyjne?
Tak. Dane te są niezbędne do przygotowania umowy.

Czy aby korzystać z usług Dotpay muszę mieć zarejestrowaną własną działalność gospodarczą?
Nie. Z usług serwisu Dotpay mogą korzystać zarówno podmioty gospodarcze, jak i osoby prywatne nie prowadzące działalności gospodarczej.

Czy mogę przyjmować płatności z zagranicy?
Tak, oczywiście.

Czym jest panel administracyjny?
Panel administracyjny przeznaczony jest do obsługi transakcji – dyspozycji środkami, edycji danych, przeglądania szczegółów i historii transakcji.

Jak przyjmować płatności za transakcje dokonane na moich stronach www lub w moim sklepie internetowym?
W panelu administracyjnym znajdziesz wszelkie wymagane informacje, takie jak: instrukcje obsługi, instrukcje techniczne oraz gotowe moduły i skrypty dla wielu sklepów internetowych oraz platform sprzedaży.

Czy Dotpay stosuje limity transakcji?
Nie. Jednakże górna kwota płatności kartą może zostać określona przez organizacje płatnicze na podstawie oceny ryzyka, jest ona jednak ustalana i negocjowana indywidualnie.

Skąd będę wiedział, że klient mi zapłacił?
Informacje o każdej wpłacie dokonanej na Twoje konto Dotpay możesz znaleźć po zalogowaniu się do panelu administracyjnego. Dodatkowo możesz otrzymać powiadomienia o każdej wpłacie drogą e-mail, SMS lub bezpośrednio do swojego sklepu internetowego.

Czy klienci mojego sklepu płacą prowizję od płatności Dotpay?
Nie. Jedynie w szczególnych przypadkach usługodawca może pobrać opłatę za wpłatę – np. Poczta Polska. W pozostałych przypadkach kupujący nie płacą żadnej prowizji.

Czy mogę otrzymać od Dotpay rachunek za pobraną prowizję?
Oczywiście. Faktury za prowizję wystawiane są w miesięcznych okresach rozliczeniowych.

 

Jeśli są jeszcze jakieś pytania, na które nie znalazłeś odpowiedzi, zapraszamy do kontaktu>>



Rozwiązania Dotpay: Responsywna bramka płatności i panel administratora | Skracanie ścieżki płatności | Ratalne formy płatności | Raportowanie | Rozliczanie w modelu Mass Collect | Podział na sklepy | Multimerchant | Multiwypłaty | Przypomnienie o dokończeniu płatności | Automatyczne zlecenie zwrotów | Możliwość przyjmowania wpłat w walutach obcych | Geolokalizacja, czyli sprawdź skąd przyszła płatność | Dynamic Currency Conversion (eDCC) | Register Order Dotpay | Generowanie linków | Subkonta/uprawnienia | Usługi Premium Rate | Połączenia Głosowe Premium (0-703/ 0-704/ 0-708…) |